אין יום שהנושא אינו בכותרות, מרכזי המו"פ הגדולים בעולם מתעסקים בעת הזו
רציונל התכנית
אנו מאמינים כי תכנית קרב בית ספרית, בעלת סיכויי הצלחה גבוהים, טוב שתכיל את המאפיינים הבאים:
1.
ערך מוסף למערכת החינוך - התכנית מהווה השלמה מלאה לנעשה במערכת החינוך, כך שכל שיעור
במערך מהווה ערך מוסף אמיתי, שלא נלמד בבית הספר (עד התיכון), אך מהווה השלמה לנושאים מקבילים.
בכך- מרחיבה התכנית את עולם הידע של התלמידים, למחוזות של השכלה גבוהה ולמידה משמעותית, עם
מידה רבה של ביטחון כי כל שיעור יהווה עבורם פריצת דרך בתחום חדש שלא יחזור בשום מקום אחר.
2.
מכנה משותף רחב- בבואנו לבחור בין התמחות לגיוון, מצאנו את הדרך להשיג את שני הדברים. מצד
אחד חשיפה למגוון רחב של דיסציפלינות מדעיות וטכנולוגיות, מצד שני העמקה בכל נושא, שבשל היותו חדש,
לא מצריך כניסה לרבדים הקשים ללמידה. התוצאה- תכנית שפונה לכולם, פשטות בלמידה,
הגעה לכל משתתף ומשתתפת, הבנה שגם אם שיעור אחד לא פגע בול, בכולם,בשיעור הבא מתחילים נושא
נוסף מההתחלה.
3.
חדשנות - מה למדריך הבא מחוץ לכותלי בית הספר, פוגש קבוצת תלמידים ולא מחדש להם דבר?
בתכנית, הנושאים החדשים ביותר בתעשייה ואופן העברת המסרים, נעשית באופן המתקדם ביותר
(מולטימדיה / סימולטורים)
מדריכי התוכנית
מדריכי התוכנית בעלי יכולות הוראה גבוהות, אשר מחויבים לבית ספרכם לכל שנת הלימודים.
המדריכים נבחרים בקפידה ועוברים מערך הכשרות ארוך ומקיף.
עזרי הוראה
כל מערכי השיעור, מלווים במערך מולטימדיה המוקרן במקביל בכיתה החכמה, מכיל
קישורים לחומרי למידה, סרטונים, מצגות, מלל, דפי עבודה ועוד.
התלמידים מקבלים ציוד רב ומגוון בכיתה, ובונים מודלים, כלי טיס, מבצעים ניסויים
ומפעילים פרויקטים.
חוויה של ממש (ראו סילבוס בהמשך) .
ניהול התוכנית
לשירותכם, עומדת חברת
הארה, המפעילה תכניות לימוד מסוג זה למעלה מ-20 שנה
ובעלת ניסיון ומיומנות בעבודה יומיומית בהיקפים גדולים מאוד (15,000 תלמידים בשנה).
אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מקיף ותומך בכל עת.
דרישות מבתי הספר
מבתי הספר אנו מבקשים:
1. השתתפותנו במפגשי ההיגוי והבחירה של התכניות - כחלק מתאום ציפיות עם כל הנוגעים בדבר,
והבנה כי התכנית אותה אנו מבקשים לתת היא זו שאתם מקבלים.
2. הקפדה על עבודה בחצאי כיתות.
3. אספקת ארון ציוד ריק לכל כיתה עבור ציוד התכנית. יש לתת גישה לארון למדריך התכנית בלבד.
4. כל כיתות ההוראה להיות מתוקשבות- מחשב אחד, המחובר למקרן, מסך ואינטרנט.
אופציות להרחבה
- ימי שיא בנושאי התוכנית לכלל בתי הספר
- ימי משפחה / הורים, תערוכות תלמידים
- רחפן אישי לכל תלמיד
- קייטנות קיץ מלאות
תכנון תקציבי ותכנית משלימה
- בשל היותה של התכנית עתירה במשאבים וחומרים אישיים לכל תלמיד, עלותה מעל הממוצע בתכניות קרב.
ואמנם, היותה של תכנית חד שעתית, מותירה תקציב שנתי המאפשר לכל מוסד שיבחר בתכנית זו להוסיף תכנית משלימה, לבחירה מבין האפשרויות הבאות, כדלקמן:
1. שני ימי שיא שכבתיים, אשר עוסקים בנושאי התכנית, מדע וטכנולוגיה. מידע מלא על האפשרות והתכנים האפשריים
כאן.
יום השיא יהווה אשנב, חשיפה לתכנית, עבור המועמדים ללמוד בה בשנה העוקבת.
2. תכנית מצוינות בתחום הדפסת תלת מימד. התכנית מתאימה לקבוצה של עד 15 משתתפים מצטיינים, ומתקיימת בסיום הלימודים,במשך 16
מפגשים בנושא והצטיידות בית ספרית בשתי מדפסות תלת מימד. מידע על התכנית כאן
3. תכנית מצוינות בתחום הרחפנים. התכנית מתאימה לקבוצה של עד 15 משתתפים מצטיינים ומתקיימת בסיום הלימודים, 10מפגשים
בנושא והצטיידות בית ספרית בארבעה רחפנים. מידע על התכנית כאן
4. סדנאות העשרה לבית הספר של החגים, בחנוכה ופסח, בהיקף של 40 שעות, בתחומי מדע וטכנולוגיה, עם מדריך וציוד מלא שלנו.
*תנאי התכנית המשלימה והזמנה שלהן בהתאם למפורט בהתקשרות נפרדת מול בית הספר בסיוע רכז קרב הישובי.
קהל יעד: כיתותא'-ב' / ג'-ו' / חט"ב
משך פעילות:
45 דקות שבועיות לכל קבוצה
סילבוס התוכנית
להזמנת פעילות או בקשה כי נציג יפנה אליך בהקדם: