הארה תכניות העשרה בעמ - הארה זכיינים




 
  ביצוע תשלומים
  הרשמה לניוזלטר
  יצירת קשר
  הארה בפייסבוק
 








 
זכיינות של חברת הארה  

על ענף החינוך 

למרות היותה של ישראל מאותגרת בטחונית, תקציב החינוך הוא הגבוה ביותר מכל תקציבי הממשלה. כך לדוגמא, בשנת 2022 עמד תקציב החינוך על 67 מילארד ש"ח, לעומת 59 מילארד (בלבד) לתקציב הביטחון. 
מורי משרד החינוך, הם הסקטור המאוגד ביותר בישראל ומונהגים על ידי הסתדרות המורים וארגון המורים, ארגונים, מהחזקים בישראל. 
ישראל נחשבת למעצמה של היטק וקידמה וכמות הסטרטאפים שלה ביחס לגודל האכולוסיה הוא מהגדולים בעולם. 
מערכת החינוך, עם התקציב האדיר שלה, ומבנה העסקה שלה שתואר, לא מצליחה לספק לילדי ישראל בבתי הספר את מה שהם זקוקים לו בשנים אילו. לראיה, אנו אחרונים במבחני המיצ"ב, הבודקים את רמת הלמידה של תלמידי ישראל. 

הפער הזה, הוא ההזדמנות העסקית של הארה. 

הארה כותבת תכנים במדע וטכנולוגיה, שאין אותם במערכת החינוך, אך הם נדרשים בה. 
היא מאשרת אותם פדגוגית, כך שיוכלו להילמד במסגרת בתי הספר כחלק מתוכנית הלימודים,  מתקשרת בהסכמי מסגרת, מכשירה כוח הוראה, מיצרת ערכות למידה ומתפעלת את המערך בכל הארץ.  
כחברה פרטית, היא גמישה, מהירה, ומסוגלת לקחת על עצמה פרויקטים ארציים שאין אפשרות לעשותם במסגרת פנימית. 

תוכלו ללמוד עלינו יותר כאן

מודל הזכיינות, כיצד נולד?  
הארה עבדה ב-23 השנה האחרונות, מיום היווסדה,  ללא מודל שכזה. 
בימים אלו, כחלק מתכנית הצמיחה והפיתוח של החברה ולאחר התבססותה כחברה מובילה בענף החינוך המשלים בתחום המדע וטכנולוגיה, החלה הארה להפעיל מיזם של שותפיויות, עם זכיינים, וזאת כדי להשיג את המטרות הבאות: 

1. פיתוח מואץ והתרחבות של פעילות החברה, ביותר מוסדות חינוך, אזורים ומגזרים מבלי לוותר על איכות השירות, והשליטה בפעילות. 
2. פנייה למגזרי אוכלוסיה ספציפיים הדורשים התמחות: חרדים, ערבים, חינוך מיוחד או אזורים גאוגרפיים הדורשים קרבה ושליטה- צפון, דרום, שומרון, ירושלים. 
3. שכפול פשוט של מתודולוגיות עסקיות שהוכיחו את עצמן יחד עם מודלי הפעלה, תכנים קיימים, ציוד, אישורי הפעלה רגולטוריים ועוד בחבירה לזכיין שיוכל להתחיל בזמן קצר פעילות שנבנתה בעשרות שנים. 
4. השגת יתרונות לגודל. 
5. שמירה והגדלת מוניטין של החברה כמובילה בענף. 

מיהו הזכיין? 

זכיין הוא יחיד או תאגיד, המתקשר עמנו בהסכם זכיינות, לפיו יורשה  ליצג אותנו בסקטור/ אזור גאוגרפי מסוים (סל), לתקופה מסוימת, בתמורה לתגמולים שנקבעים בהסכם הזיכיון.  

כמה עולה זכיינות ?  

הזכיינות לא נמכרת תמורת תשלום. אלא נבחנת בהיבטים של התאמה מהותית בלבד לשיתוף פעולה עסקי. מאידך זכיינות לא מקנה בעלות או זכות קניינית כלשהי לזכיין. 

מי יכול להיות זכיין? 

אדם שמתאים להיות בעלים של עסק עצמאי. 
בעל זיקה ערכית לחינוך והוראה, אשר מכיר את התחום היטב. אוהב ומחובר לעולם של חינוך, ילדים ונוער. 
בעל הכרות עם עולמות של עיסוק החברה ובעיקרם, מדע וטכנולוגיה. 
בעל יכולת ארגון וניהול, מעוף, יכולת הובלה והנעת עובדים.  

המקדיש את כל זמנו לנושא ורואה את עתיד פרנסתו בעיסוק זה בלבד . 

מהם תפקידי הזכיין ? 

זכיין מנהל למעשה עסק של עצמו בתוך המטרייה של חברת הארה ועוסק בשיווק התכניות, המענים, השירותים למוסדות החינוך. 
זכיין נדרש לשווק את כלל שירותי החברה בקרב מוסדות החינוך בסל, לגייס כוח אדם, להכשירו וללוות אותו לאורך חיי הפרויקט. 
לערוך משכורות, לתפעל, לדאוג ללוגיסטיקה וציוד, לחייב לקוחות, לדאוג להסכמים עמם  ועוד. 

מהם תפקידיה של הארה בעבודה עם זכיינים ? 
הארה נותנת לזכיינים מגוון שירותים רחב מאוד, ומאפשרת להם להתחיל עסק רווחי, בעל מוניטין יציב ובר קיימא כבר מהיום הראשון ובכלל זה: 
שיווק ושימוש בכל מערך השירותים של החברה עבור ה"סל" שהוגדר לזכיין, אישורים רגולטוריים לעבודה, שימוש בהסכמי מסגרת עם לקוחות אסטרטגיים, העסקה של המדריכים, ניהול מלא של תחום הכספים, הכשרות וליווי מקצועי של תכני החברה, ביטוחים מתאימים, רכש של הציוד הנדרש, פיתוח של שירותים ותכנים חדשים, חומרים פרסומיים, גיבוי משרדי ועוד... 

התקשרות 

כל זכיין מתקשר עם הארה בהסכם זכיינות הקובע בלעדית את יחסי הצדדים, עליו להיות מאוגד כישות עצמאית כקבלן משנה (ללא יחסי עובד  מעביד). 

פרטים נוספים ימסרו בפגישה . 











[חזרה למעלה]       [הוספה למועדפים]       [מפת האתר]       [יצירת קשר]
עיצוב וביצוע: חיפושית מולטימדיה
לייבסיטי - בניית אתרים