עד כו עיצבנו בתוכנה מודלים של עצמים אמיתיים על ידי מדידה של העצם אם סרגל וקליבר,
פירוק צורות מורכבות לצורות פשוטות ובניה של העצם בתוכנה. היום נעצב מודל של דמות/
עצם שלא קיים במציאות למשל בוב ספוג, חרב מסרט מצויר או אקדח עתידני.
כאשר אנחנו רוצים לעצב משהו מתוך סרט/סדרה/קומיקס עלינו להתחיל באיסוף תמונות של
העצם באנטרנט מכמה שיותר זויות שנוכל להרכיב בראש תמונה תלת מימדית של העצם.
אחרי שאספנו מספיק תמונות ממספיק כיוונים נחליט מה המימדים של המודל, האם אנחנו רוצים שהמודל
יהיה בגודל "האמיתי" שלו כפי שהוא נראה פחותו או יותר בסרט, או שאנחנו רוצים אותו בגודל אחר.אחרי
שהחלטנו על גודל כללי, נתחיל לשרטט על דף ולפרק את הדמות לצורות פשוטות - עיגולים, חרוטים, גלילים...