הארה תכניות העשרה בעמ - נהלים למנהלי קייטנות




 
  ביצוע תשלומים
  הרשמה לניוזלטר
  יצירת קשר
  הארה בפייסבוק
 








 
הנחיות ונהלים למנהלי הקייטנה  

מנהל/ת יקר ! 
להלן קובץ קצר של נהלים והנחיות שיסייעו לך להצליח בעבודתך.
אנו ממליצים בחום להכנס מעת לעת לעמוד זה ולוודא שאנחנו זוכרים את הנוהלים ועובדים לפיהם. 

מטרות 
מטרתו העיקרית של מנהל קייטנה הנה לוודא ששלום הילדים, כבודם, רכושם, בריאותם, נשמרים. כל הישג מעבר הוא בונוס. 
הערכות נכונה לקייטנה תאפשר לך כמנהל לרכז את המאמצים בהדרכה וניהול הקבוצה, לעומת עיסוק בלמידה תוך כדי תנועה. 

למען הנוחות, המשימות חולקו ללפני, בזמן ואחרי הקייטנה. 

לפני הקייטנה 
1. לודא שיש ברשותכם, רשימת כוח אדם, תיק מנהל קייטנה, רישוי, הכל תלוי בחדר ונגיש. 
2. יש לכם או יהיה לכם את שמות התלמידים הרשומים לכל קבוצה. אם לא חלקו אותם מראש לקבוצות, ראה בהמשך. 
3. ציוות נכון של מדריך ועוזר מדריך. שישלימו אחד את האחר. 
4. קבוצת וטס אפ לכל שבוע קייטנה, עם כל אנשי הצוות.  
5. ודאו כי קיבלתם מהמשרד ארגז ציוד לכל קבוצה וקופסת עזרים לכל מדריך. עברתם על תוכנו וידאתם את תכולתו, הודעתם למשרד על חוסרים. 
6. כל הצוות השתלם בתוכן הלימוד של הקייטנה בהשתלמות זום שעורכת הארה. 
7. בכל כיתה יש ריהוט הנדרש, מולטימדיה מלאה, מיזוג. עדיפות לכיתות בקומת הכניסה. 
8. יש שרותים נגישים , סבון ידיים, ניר טואלט. 
9. יש שירותי ניקיון במקום.   
10. התקיימה פגישה מכינה באתר הקייטנה עם כל הצוות. אורכה שעתיים וחצי בדיוק. בפגישה השגנו את המטרות הבאות: הכרות אישית, חלוקה לצוותים, סידור כיתות בח', שלט על הדלת, ציוד אישי לכל כיתה במקום לכל השבוע, מערכים ליום הראשון על שולחן המדריך, יודעים להפעיל את המולטימדיה, לינק עמוד הקייטנה במועדפים מוכן לשימוש. אם איש צוות לא הגיעה לפגישה זה לא "דיל ברייקר", רק יש לבדוק את מקורו ולקבוע עמו מועד חלופי אחר, שנקבע אישית, לראות את האתר וחלל ההדרכה שלו. אין לאפשר הגעה ראשונה של מדריך לקייטנה במועד פתיחתה. 
 
מהלך הקייטנה. 
1. הגעה של כולם ב חצי שעה לפני הילדים בכל יום. פיזור יחד אתם למעט אחד המדריכים נשאר עם אחרון הילדים.   
2. קריאת שמות מילוי ד"וח ביצוע בכל יום. 
3. הדרכה הדרכה הדרכה . עבודתה לפי התוואי, שמבוססת על 10 הדברות. 
4. יום ראשון ובכל יום אחר,  להזכיר לתלמידים: לקייטנה מגיעים עם תיק גב, בקבוק מים, קלמר עם כלי כתיבה, כריך, ו... חיוך. 
5. הכיתה מסודרת ומאורגנת. הלוח מלא בכתיב של הנלמד הקירות מכוסים בידע מדעי . 
6. הורים מקבלים התיחסות לשאלות / בקשות  
7. כל התיעצות שלכם עם הארה באמצעות הטלפון בשמחה. 
8. בעיות חניך נפתרות בצורה מקצועית, הוליסטית וחינוכית. 

סוף הקייטנה 

1. מזכירים לכל מדריך לצלם דוח ביצוע ולשלוח לאחראי מדריכים בהארה. 
2. מרכזים ציוד התלמידים, ערכות, שלא נעשה בהן שימוש בשקית אשפה אחת. יתר הדברים מפונים לאשפה. 
3. ציוד מדריכים במידה וזו הקייטנה האחרונה של המדריך, נלקח אתו לקייטנה הבאה. אחרת, גם הוא מפונה לשקית האשפה. 
4. קובעים עם אחראי מנהלים בהארה, איסוף של אותה שקית. 
5. שולחים לאחראי מנהלים בהארה הערכה קצרה על כל עובד. 







[חזרה למעלה]       [הוספה למועדפים]       [מפת האתר]       [יצירת קשר]
עיצוב וביצוע: חיפושית מולטימדיה
לייבסיטי - בניית אתרים