- התלמידים ירכיבו ערכות מייקרים שונות, דרכם הם ילמדו נושאים שונים במדע וטכנולוגיה.
- המדריך ישים דגש על לימוד החומר התאורטי תוך שילוב עם המערך בצורה מעניינת.
- לא פחות חשוב, המדריך ילמד קישורי הרכבה ובנייה של הערכות ויקפיד שהתלמידים עובדים ומתמודדים עם אתגרים.
- המדריך יעבוד לפי סדר הלוז השנתי.
- הסבר על עולם המייקרים כאן.
הערות -
5.2.23 עדכון - מה- 7.2.23 נשארו 9 מפגשים, וזה מפגש מספר 12.
הכשרה 15.3.23 -
נשארו לנו 4 מפגשים עד לסיום התוכנית.
שולחים לבית הספר את הציוד עד לסיום, יש ציוד רק לעוד שבוע.
הילדים מאוד נהנים מהתוכנית, יש מקום לטיפה שיח תאורטי. ילדים מתפרעים מאוד לרוב אבל בסך הכל חמודים.
19.4.23 - נשארו עוד שלושה מפגשים לסיום התוכנית.
לוז שנתי
הכולל 15 שיעורים (עם אופציה להרחבה ל30) של 45 דקות
4 קבוצות
65 תלמידים
לסיים עם ג' פריסקופ ואז פרוזדור, ד' לסיים רק פרוזדור (לבדוק הערות בתחתית העמוד !) + אם נשאר זמן לעשות מערך צמידי שמש (לנסות לגרום לכל הכיתות להיות באותה נקודה, עדיף לא להשתמש במערך נוסף).
ד' תאנה לסיים פרוזדור, ד' רימון סיימו + להתחיל תיבת נגינה, כיתות ג' להתחיל פרוזדור לנסות לסיים.
עדכון ! נסיון של הרכז לגבש את הקבוצות ולהתחיל עבודה ככיתה
הערות - ישנו ארגז אחד בו יש מלא שקיות, לכל שקית שם הכיתה כתוב עליה או בפתק בפנים, על הערכות רשום שמות כל הילדים.
לשמור ארגז אחד שיהווה "מחסן" לעבודות. בשיעור העבודה מתבצעת אחרי שהכיתה חולקה לקבוצות. כבר יש שמות לכל קבוצה ומומלץ להפוך את זה למשהו קבוע בשיעורים ולפתח את הנושא. ישנה חלוקה של נקודות לקבוצות והזוכה מקבלת פרס (אצל ארכז זה היה קסם יכול להיות משהו אחר)
השאיפה להגדיל את כמות השיעורים שבהם הם צוברים נקודות לקבלת הפרס.
הרכז צילם את שמות הקבוצות ושמר אותם באלבום תמונות, הוא יעדכן את המדריך החדש.