הארה תכניות העשרה בעמ - nehalimmaanim




 
  ביצוע תשלומים
  הרשמה לניוזלטר
  יצירת קשר
  הארה בפייסבוק
 








 
הנחיות ונהלים למדריכי מענים חינוכיים - נושאים לשיחה 

הכנה לפני תחילת העבודה. 
1. מנהלות -  חתימה על הסכמי עבודה, טופס 101/ אישורי ניהול ספרים, פרטי בנק, מילוי פרטים במערכת כוח אדם שלנו, עדכון פרטים והעלאת טפסים במערכת כוח אדם שלנו.  
2. תאום ציפיות של מבוקשכם מבחינת היקפי שיבוץ, אזורים ומועדים. כדאי להכנס לקבוצת הצעות העבודה שלנו כאן ותקבלו ראשונים הצעות עבודה להוספת קבוצות לאלו שיש לכם + דברים חד פעמיים.  
3. כניסה לפייסבוק שלנו בבקשה ולעשות לנו לייק, תראו הודעות שלנו מעת לעת על דברים שהחברה עושה . 
4. שיבוץ לבתי ספר / מוסדות. 
5. ישיבת מסירה לכל מוסד שאתם עובדים בו, לטובת הבנת הפרוייקט, ודף ליווי מקוון שלכם.  באמצעות "דף מסירה" שתוכנו מתחלק לשניים:
     א. header - שמגדיר את מאפייני הפרוקיט (כמה קבוצות, זמנים, גילאים, ניסיון קודם, כמות משתתפים, כמות מפגשים, מחצית או שנה). 
     ב. טבלה עם מערכים בהם מצוינים אלו שנבחרו עבורכם עם מספרי השיעורים המותווים לביצוע. 
6. יצירת קשר עם האחראי עליכם במוסד בו שובצתם. הציגו עצמכם, ניסיונכם. תאמו את השיחה מראש בוטס אפ,  מעבר על ה - header, יחד אתו.  לשלוח לו מראש את העמוד. הלקוח לא קובע תוכן, ואם יש קושי שידבר עם המשרד, שיתוף דף המסירה מטרתו להיות יסודיים ושכל הצדדים יכירו את הקורה בבית הספר. מדואים שעות/ תאריכים / מחסן / מולטימדיה/ כיתה קבועה ככל שניתן.  
7. הכשרות מקצועיות בהתאם לטבלת ניהול ההכשרות שכאן  

דגשים לשיעור ראשון 

1. הגעה למקום חדש, חצי שעה קודם. אין לדעת מה יעכב אתכם. 
2. שיעור ראשון, דגש על יצירת אווירה טובה, הכרות, חשיפה של עמוד המסירה לתלמידים כמה שרק אפשר . המטרה - גיבוש קבוצה סביב תוכן, יצירת אווירה טובה, נטיעת מוטיבציה. 
3. תאום ציפיות עם התלמידים . לדוגמא - בזמני הסבר שקט מוחלט, בזמני עבודה מייקרית מותר לדבר כמה שרוצים. שמירה על החוזה הזה בצורה עקבית מאוד.  
4. בדיקה נוספת של כמות המשתתפים . האם כמו ב header . פידבק למשרד אם לא כן. 

בשוטף 

1. עבודה על פי עשרת הדברות (רשום בעמוד המערכים הראשי ) 
2. הקפדה תמיד על שיח מכבד, מעצים, משתף, אווירה של לימוד לצד פנאי.  
3. מה שקובע את מה שתעשו זו ההתוויה שלכם , אבל עוד יותר מזה, הוא מצאי הציוד בבית הספר. כל דבר שנמסר לכם רושם בטבלת ההתוויה. ולכן תתכננו את השיעורים לפי מה שיש לכם. 
4. המשרד שולח מעת לעת ציוד. מעדכן את ההתוויה במה שנשלח. באחריותכם להתריע על דברים שחסרים, הגעה לגמר של מערכים. נגמר לכם הציוד, זה הזמן לסיכומים / הרחבות / מטלות, בלי לשבור את הכלים ובלי להכנס לפאניקה. 
5. האחריות להופעה להכשרות היא של המדריך בלבד. המשרד מפרסם מראש מתי יש הכשרות מסוגים שונים ועל כל מדריך מוטלת החובה להשתתף בהם למען ידע את התוכן בצורה מצוינת. אם מישהו זקוק להדרכה אישית על מערכים מסוימים, הוא יכול לבקש פגישת זום כאן ויקבל מענה. יש לרשום את נושא ההכשרה בכורת הפגישה. 
6. יש למלא בכל שבוע את דוח השעות שלכם על כל פרטיו: תאריך, שעות, איזה מערך שעשיתם. כברירת מחדל לא זקוקים לשמות משתתפים.
ב - 25 לכל חודש הוא חייב להיות גמור. ב 26 לחודש מועבר דוח משכורות להכנה לרו"ח. מה שלא שם ידחה לחודש שאחרי. אנחנו לא רודפים בנושא הזה אחרי אף אחד. 
7. יש לכם ארגז החזרות. מערך שסיימתם, או שלא תשתמשו בו, נא לשים בהחזרות, אנחנו נאסוף אותו בביקורנו הבא. יהיה לכם הרבה יותר מסודר ככה. 
8.חשוב מאוד, לעבודה פשוטה ונטולת דאגות ומנסיון של אלפי שעות:  לא להכנס לנושאים של דת ופוליטיקה, לדבר בשפה נקייה תמיד, להמנע מהרמת קול, להמנע ממגע פיזי עם ילדים, להמנע משהות עם תלמיד בודד. אלו מקרי קצה שסיימו להרבה אנשים קריירה בתחום החינוך. 
9.  שיווק, שיווק, שיווק. - צלמו מה עשיתם בכל שיעור / יום. שלחו למנהלת המקום ולנו, עם משפט הסבר. זה שווה ערך להרבה יותר ממה שחשבתם. 
10 בכל נושא מנהלי ולוגיסטי אבי לרשותכם. בכל נושא מקצועי, אורן לרשותכם. אנחנו עובדים קשה ופה עבורכם. שעות העבודה הם 830-1730, נא כבדו אותם. 
11. העדרות מורה ממערכת חינוך  גורמת להמון בלגן וחוסר סדר. במקרה של חלילה מחלה, או מקרה שדורש סיוע שלנו, עדכנו מראש ככל שניתן. 




 




[חזרה למעלה]       [הוספה למועדפים]       [מפת האתר]       [יצירת קשר]
עיצוב וביצוע: חיפושית מולטימדיה
לייבסיטי - בניית אתרים